<b>ماشین لباسشویی چی بخریم</b>

1397/10/08

ماشین لباسشویی چی بخریم
برخی از قابلیت‌های این مدل‌های جدید ماشین لباسشویی تا حدی شستن لباس‌ها را راحت می‌کنند که اگر دستگاه شما به آن ها مجهز نباشد، شاید هیچ وقت نتواند رضایت کامل شما را جلب کند. در این گزارش ، سعی داریم کاربردی‌ترین امکانات ماشین لباسشویی ال جی و سامسونگ را به شما معرفی کنیم.
به گزارش دنیای لوازم خانگی ، قبل از بررسی ویژگی‌های خاص، لازم است با ابتدایی‌ترین معیارهای اثرگذار در خرید ماشین لباسشویی آشنا شویم.

ویژگی‌های عمومی

اولین موردی که باید مورد توجه قرار بگیرد، نوع موتور دستگاه است. موتورهای بدون تسمه یاDirect Drive نسبت به مدل‌های تسمه‌ای، سر و صدای کمتری دارند و احتمال خرابی آن ها نیز کمتر خواهد بود.
مصرف انرژی موردی است که توجه به آن می‌تواند تاثیر بسزایی در هزینه برق مصرفی شما داشته باشد. معمولا رده انرژی بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی A+++ می‌باشد، پس سعی کنید رده انرژی دستگاه شما نزدیک به آن باشد. وجود سیستم‌هایی مانند کنترل دمای آب نیز می‌تواند به بهینه کردن مصرف انرژی کمک کند.

در نهایت برای حفظ کیفیت و بازده دستگاهتان باید مهم ترین نکات برای افزایش طول عمر ماشین لباسشویی را نیز رعایت کنید.

جدیدترین امکانات ماشین لباسشویی ال جی :

مدل جدید ماشین لباسشویی ال جی که نام دارد حاصل ادغام مدل‌های درب از جلو و درب از بالا می‌باشد. اولین نتیجه این طراحی خلاقانه نصف شدن زمان شست و شو می‌باشد تا حدی که شستن دو سری لباس نیازمند صرف زمانی کمتر از 50 دقیقه می باشد. مزیت دیگر، کاربری ساده به دلیل ارگونومیک بودن طراحی آن است. پس هنگام کار با ماشین لباسشویی ال جی دیگر نیازی به خم شدن زانوها نیست و به همین دلیل فشاری به کمر و زانو ها وارد نخواهد شد.

شست و شوی 6 حالته، دیگر ویژگی خاص سری جدید لباسشویی‌های ال جی می‌باشد. تنوع بالا در حالات شست و شو، علاوه بر تمیز تر شدن پارچه ها به حفظ سلامت آن ها نیز کمک می‌کند.

برای افرادی که فضای کافی برای پهن کردن لباس‌های شسته شده ندارند، قابلیت Dryer یک ویژگی بسیار مفید خواهد بود. قدرت خشک کنندگی این سیستم به حدی بالاست که بلافاصله پس از اتمام شست و شو می‌توانید لباستان را از دستگاه خارج کرده و بپوشید.

آخرین مورد قابلیت Add Wash است. با وجود این قابلیت، در صورت فراموش کردن تعدادی از لباس‌ها، نیازی به توقف عملکرد دستگاه نمی‌باشد، بلکه می‌توانید در حین شست و شو لباس‌های جامانده را اضافه کنید.

جدیدترین امکانات ماشین لباسشویی سامسونگ :

اولین مورد، فناوری QuickDrive می‌باشد که با کاهش 50 درصدی زمان شست‌وشو و بدون وارد کردن آسیب به بافت پارچه ها بیش از 20 درصد در میزان انرژی مصرفی دستگاه صرفه‌جویی می کند.

فناوری EcoBubble دیگر ویژگی کاربردیست که با ترکیب هوا و آب، سبب ایجاد حباب‌هایی می‌شود که در عمق لباس نفوذ کرده و اثر تمیزکنندگی شوینده‌ها را چند برابر می‌کند.

سیستم Active dualwash دیگر فناوری معرفی شده توسط سامسونگ می‌باشد. دستگاه‌هایی که به این فناوری مجهز هستند با استفاده از یک سینک مجزا، امکان شستن دستی لباس‌های حساس و شستن اولیه لباس‌های بسیار کثیف را فراهم می‌کنند.

آخرین مورد فناوری Wobble است که با اعمال ضربه از چندین جهت به لباس‌ها، نه تنها از پیچ خوردن و آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند، بلکه قدرت شست و شو را نیز بالا می‌برد.

تقریبا به همه موارد ضروری جهت انجام خرید رضایت بخش ماشین لباسشویی اشاره کردیم به جز یک مورد مهم، یعنی قیمت!

ایسنا